Algemene voorwaarden

Om de massage die u wilt ondergaan bij ons in de praktijk zo prettig mogelijk te laten ervaren hebben we hier wat algemene voorwaarden.

Bij het betreden van de praktijk gaan wij er vanuit dat u dit aandachtig heeft doorgenomen en hiermee akkoord gaat.

  • Voor het bijhouden van de administratie wordt bij het maken van een afspraak naar uw adres, telefoonnummer en/of e-mailadres gevraagd.
  • Voorafgaand van uw eerste massagebezoek word er een kleine intake afgenomen met de cliënt, de cliënt is hiermee zelf verantwoordelijk voor de correctheid van deze gegevens die door de cliënt word aangegeven.
  • Wijzigingen van gegevens van de klant zowel gegevens voor de administratie of gegevens van de situatie van de cliënt is de verantwoordelijkheid van de cliënt zelf.
  • Alle gegevens die zowel tijdens de intake of tijdens de massages besproken worden zullen wij niet delen met derden. Mocht dit wel nodig zijn vragen wij daar een schriftelijke toestemming voor af te geven.
  • Bij koorts en of griep zullen wij geen massage verrichten.
  • Wij geven geen medische diagnoses, echter kunnen wij een cliënt wel doorsturen naar een medisch specialist of arts.
  • Gemaakte afspraken kunnen kosteloos 24 uur van te voren afgezegd worden, is dit niet het geval dienen wij 50% van de massage in rekening te brengen.
  • U kunt bij ons betalen via Ideal, Contant of via een betaalverzoek.
  • Erotische of seksuele massages maken geen deel uit van de massages die bij Relax-Moments aangeboden worden.
  • Door akkoord te gaan met deze voorwaarden verklaart u tevens dat u Relax-Moments niet aansprakelijk zal stellen voor bij- en/of nawerkingen die mogelijk het gevolg zouden kunnen zijn van een massage die aan u gegeven is.